Artcadia
Mobiliteit
Hierboven hebben we een paar vragen behandeld om een duidelijke inzicht te krijgen van ons doel. De takken zijn niet goed leesbaar daarom staat naast de mind map een tabel: met de ''tak kleur'' links, vraag in het midden en ten slotte het antwoord aan het eind. Deze techniek hebben we ook toegepast zodat we ermee konden brainstormen en verder over na denken.
User persona
Een user persona is een gedetailleerde beschrijving van je (fictieve) ideale klant. In ons geval heet ze: Amira, Amira is een influencer op een leeftijd van achttien jaar. Hierboven kan je al haar info bekijken en waarom ze ons ideale klant is.
Het idee
Het originele idee was een auto die werk op ''licht'' zonnepanelen. Hierdoor zou er minder tank worden gebruikt zodat er geen benzine uit de grond meer word gepompt. Door deze oplossing zouden we aardebevingen kunnen voorkomen en geld besparen van tank kosten. Hieronder heb ik door middel van een tekening gebrainstormd.
De aanpassingen
Later zijn we in meer mogelijkheden gaan denken, wat is het grootse probleem op de weg? File natuurlijk. Daarom hebben we een luchtweg bedacht en daarboven heb je weer de vliegtuigen. De luchtweg is een weg voor de auto's met propellers. We gebruiken nog steeds het idee van de zonnepanelen maar die woorden geplaats op de propellers.
Triple p
Eindproduct
\